30 Ekim 2012 Salı

Simyacı - Paulo Coelho

 
"Birşeyi gerçekten istersen onu gerçekleştirmen için bütün evren iş birliği yapar."
 
"Öyle zamanlar vardır ki insan hayat ırmağının akış yönünü değiştiremez."
 
"Kimse bilinmezden korkmamalı, çünkü herkes istediği ve ihtiyaç duyduğu şeyi ele geçirebilir."
 
"Gizin kökü şimdidedir, şimdiye dikkat edecek olursan onu iyileştirebilirsin ve şimdiyi değiştirebilirsen daha sonra olan da iyi olacaktır."
 
"İnsan sevdiği için sever, aşkın hiçbir gerekçesi yoktur."
 
"Biraz şikayet edecek olursan diyordu yüreği bu yalnızca benim bir insan yüreği olmamdandır ve insanların yürekleri böyle olur. Ulaşmaya layık olmadıklarını yada ulaşamayacaklarını sandıkları için düşlerini gerçekleştirmekten korkarlar. Dirilmemek üzere sona ermiş aşklar, olağanüstü olabilecek ama olmayan anlar, keşfedilmesi gereken ama sonsuza dek kumların altında kalan hazineler daha aklımıza gelir gelmez bizler, yürekler hemen ölürüz. Çünkü böyle bir durumla karşılaşınca ölümcül acılar çekeriz."

"Yüreğine acı korkusunun, acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle. Düşlerinin peşinde olduğu sürece hiçbir yürek acı çekmez."
 
"Yeryüzünde her insanın kendisini bekleyen bir hazinesi vardır."
 
"Vahanın palmiyeleri ufukta görünmüşken susuzluktan ölmek."
 
"En karanlık an şafak sökmeden önceki andır."

Paulo Coelho - Simyacı

4 yorum:

  1. Merhaba. Yeni açtığım blogumda para ödüllü hikaye yarışması yapıyorum. Sizi de aramızda görmekten şeref duyarım.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba online kitap sipariş sayfamız http://kitapalti.com ziyaret ederseniz seviniriz. kitapalti.com Kitap Al

    YanıtlaSil
  3. Kötü kredi notumla evimi satın almak üzereyken endişeliydim. Bankamdan aldığım kredi reddedildi ve alamadım. Bir arkadaşıma açıkladım, sonra beni tüm zamanların en büyük adamı (Bay Benjamin Lee) ile tanıştırdı. Sorunumu ona mailine bir mesaj göndererek anlattım ve 3 iş günü içinde her şeyi çözmeme yardımcı oldu. İşimi büyütmek için de kullandığım evim için bana 3.000.000,00 Euro kredi verdi. Tanrı onu korusun! Bir grup yatırımcı ile çalışan Bay Benjamin Lee'den hızlı bir kredi için başvurabilirsiniz .. O, internetin her yerinde herkesin bahsettiği sihirbazdır ... 247officedept@gmail.com adresinden Mail yoluyla ona ulaşın.

    YanıtlaSil